Bebiskläder!

Skönt att få utgallrat vad vi har och inte.  Vi vill ju inte köpa på oss en massa i strl 50 och sen kommer det ut en rejäl bebbe och allt är för smått. Vi har ett par bodys i 50 och kör nu resten på 56 så får vi se hur det blir. Det är ju egentligen ganska tråkigt att bara köpa beiget, vitt och grått så för mycket vill man ju inte heller samla på sig. Det viktigaste är att vi har så vi klarar oss första tiden hemma och inte Freddan behöver studsa iväg under de första dagarna.

Äntligen kom paketet från Campadre med de Lundmyr kläder som jag beställt. En hel månad försent och sen fattades tom ett par byxor. Pengarna fick vi tillbaka men man kände sig lite smuvad på det man väntade sig. Jag vet inte om jag tycker det är värt att köpa fr Campadre mer eller ens rekommendera iom att de skötte allt ganska dåligt. Kläderna va ju i alla fall billiga och verkar vara riktiga. Vill nån ha en invite så säg bara till men lite på egen risk :P 



Vi beställde svarta byxor med en stjärna och 2 par blöjbyxor


Vi föräldrar levererade däremot tidigare än väntat den premie som följde med prenumerationen. Hur fin som som helst, dock lite stor. Den kommer va perfekt när den smällkalla vintern slår till och vårt lilla knyte är hos oss :)


Kommentarer
Postat av: Helena

åh den overallen är så söt, tänkte oxå haka på det där erbjudandet :-)

Vi gör som er, köper mest i stl 56, har ärvt mycket i 50 så vi kör på det..



ang toaspringer - jag går stup i kvarten tycker jag - och oftast en gång per natt vaknar jag.. blir väl bara värre.. :-S men det är hanterbart nu iaf..



kram

2010-07-30 @ 23:24:53
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: anouk - Gravid

Min skötväska var också typ en månad försenad:( Grymt dassigt... inte för att vi hade bråttom men ändå-



dålig stil=/

2010-07-31 @ 20:54:54
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Louisé

Vilken gullig overall :D

åå ni kommer få så mycket kläder dessutom, alla vill ge en liiten småkläder



får ta en fika nån dag, Pussar från mej & Aurora

2010-07-31 @ 22:17:48
URL: http://shucii.blogg.se/
Postat av: Louisé

Vilken gullig overall :D

åå ni kommer få så mycket kläder dessutom, alla vill ge en liiten småkläder



får ta en fika nån dag, Pussar från mej & Aurora

2010-07-31 @ 22:17:57
URL: http://shucii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0