Första pluset!








Och äntligen kom dagen då pluset syntes klart och tydligt. Här har man gått och väntat i två extremt långa veckor. Efter att ha testat två gånger tidigare och då inte fått mer än ett streck i rutan var det nästan så att jag förväntade mig detsamma idag. Detta trots att de två tidigare testen gjordes långt innan det ens fanns tillräckligt mycket hormoner i kroppen för att det ens skulle ge något utslag.

 

Men va händer nu? Ska jag ringa till MVC med en gång? –Du måste äta folsyra sa vännnan, Jaha, ok, då köper jag det. Hur var det nu med parma skinka och lax? Och inte att förglömma min favorit – OST! På väg till gymmet frågar min sambo om jag överhuvudtaget ska träna. Kan jag? Ska jag?

 

Alla dessa frågor och jag vet att det kommer bli fler. Tänkte skriva lite här om det som jag undrar över och säker delar med många andra som befinner sig i en helt ny situation som å ena sidan är helt normal men å andra sidan helt overklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0