Första MVC besöket bokat

Då var det första besöket bokat. Jag har ju hört från många och även läst mig till att man inte ska gå dit förrän i v 8-12 men det var tydligen helt fel.

När jag ringde idag så va personen ja talade med himla trevlig. Grattis var det första hon sa. Är det första? Hur känns det? Och hon lät faktiskt genuint trevligt vilket fick mig att börja tänka. Hon måste ju bara gå igenom detsamma varje dag men även om det är samma för henne så är det ju helt nytt för oss. Att besitta den förmågan att få det att verka speciellt trots att man säger det dagligen är fantastiskt. När hon skulle gå igenom vilken tid jag kunde komma så tog det en tid att hitta en ledig tid. Hon sa då att ditt barn kommer verkligen inte att ha någon brist på kompisar, det är många som är gravida nu. Det var nåt helt overkligt att höra.

Det är fortfarande så att jag faktiskt inte tror på det riktigt. Hur som haver, tillbaka till första besöket. Det skall göras så fort som möjligt så man behöver alltså inte vänta till v 8-12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0