Söndag

Helt slut efter helgens aktiviteter. Jag har skottat så mycket snö som jag aldrig tidigare gjort. Var lite försiktigt så jag inte gick upp på maxpuls. Har ju läst att man ska leva som vanlgt och att man kan träna etc så jag såg detta som en typ av träning. Nu är man helt slut och armarna är som spagettisar.

Jag hittade en graviditetsviktberäknare på Babycenters sida. Enligt den så kommer jag att gå upp ungefär 14 kilo räknat från dagens BMI. Det låter som en helt otrolig viktuppgång. Det känns näst intill omöjligt att göra det på de 30 veckor som är kvar men men. Jag kommer troligtvis förstå det sen när magen visar sig lite mer. Beräknaren radar också upp ungefär vad allt kommer att väga så som vatten, foster etc etc. Då är det helt plötsligt mer realistiskt.




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

vilken bra uträknare, om jag räknar från min startvikt ska jag gå upp ca 14 kg och räknar man med dagens vikt så är det 9kg till och jag har räknat med ca 10 kg till hihi. Hoppas inte mer. =)

OMG jag kommer väga iaf 83kg på slutet =O haha vilken balong=)

2010-02-28 @ 20:06:20
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Mamman

ja har ingen koll på vad jag väger i dagsläget. Har inte vägt mig sen v 4. Vi får väl se efter inskrivnngen på torsdag. Va go din mat såg ut.



Det går inte att kommentera på din blogg. Det står att man måste vara blogg medlem...

2010-02-28 @ 20:46:14
URL: http://forstabulleniugnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0