Olika forum

För er som inte har gjort det än så kan jag verkligen rekommendera att gå in på ett par forum och kolla läget när ni har något ni undrar över. Många gånger så känner man att man varken är knäpp eller ensam om vissa tankar. En varningens ord är ändå att inte lite blint på det man läser utan ta det med en nypa salt och om det är nåt man verkligen undrar över ta det med barnmorskan.

När jag gick och väntade på att tiden skulle vara inne för BIM så kollade jag på en massa diskussioner om väntan, ägglossning, tidiga tecken osv. Jag måste medge att jag blev direkt påverkad och tänkte det är ju näst intill omöjligt att bli gravid. Här har jag gått och oroat mig i åratal. Jag har t.o.m tagit gravtest när jag gick på P-piller eller när vi använde annat skydd... Jag blev nog lite av en pessimist tror jag. Jag upplevde det som att var och varannan graviditet slutade i Missfall om de överhuvudtaget blev någon befruktning alls.

Här är en del som är bra (fyll gärna på med kommentarer om fler bra sidor)
www.gravid.se
www.familjeliv.se
www.minbebis.com
www.alltforforaldrar.se/gravid

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0