Hormoner

Men Åhhhhh

Nu börjar verkligen hormonerna sätta in. Jag hade en lite fight med skrivaren, velade i ca 20 min innan den fungerade sen när jag väl hade fått skrivit ut det som jag skulle ha då visade det sig att det var fel material. En sådan liten motgång fick det att vända sig upp och ner. Var nära att brista. Kanske inte storböla men jag kände att mitt coola jag inte höll längre.

Dessförinnan hade jag pratat med min mamma som för andra gången detta året, observera att det är början av februari, frågade om jag var gravid. Nu var det inte min kusin som trodde detta pga en dröm utan nu hade även min moster ringt mamma. När mamma undrade varifrån hon hade fått det hade min moster svarat: -Ryktet går. Vilket rykte??? Undrar jag….

Ingen förutom mina tre närmaste, berättade för den tredje igår, vet om det. Det är som jag sa till mamma: - Hur kan det komma ett rykte när det liksom inte finns nåt att sprida? Nån har ju hittat på det här.


Ja det ska bli intressant att höra varifrån det kommer i alla fall. Sen tänker jag att hon kanske rent av har läst min blogg och, trots att den är anonym, gissat att det är jag. Jag känner mig inte redo att berätta för allt och alla än. Jag är fortfarande väldigt orolig för att det lilla embryot inte blir nåt barn. Jag vill vänta tills efter ultraljudet innan jag berättar det för familj och andra vänner.


PS Om det är så att nån av mina vänner och bekanta läser detta och har fattat att det är jag, sprid inte detta vidare, snälla. Som jag skrev tidigare, jag är inte redo att berätta för alla än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0