Då är det dags för kort a la v 9

Det syns egentligen inget än. Det är bara jag som känner att byxorna sitter lite tight och att det sitter lite ökad mängd fett på kärlekshantagen.  Tur är väl egentligen detta då vi inte berättat det för mer än de närmaste vännerna. På jobbet är det 5 st gravida som skall ha i juli. Så jag kommer ju att läggas till skaran som är gravida. Kommer berätta det nästa vecka då jag ska på både inskrivning och ultraljud och tror att de kommer undra varför jag springer till läkaren hela tiden.

Vi hade tänkt berätta det för svärföräldrarna i helgen men pga snövädret kunde inte sambons pappa komma till stan och vi vill inte berätta det över telefon så nu skjuts det på framtiden och vi får vänta tills den helgen 13e mars. Nu har vi lagt upp en ”berättarplan”: Mamma 6e, pappa 7e och som sagt svärföräldrarna om ca 3 veckor.

Bilder kommer senare...


Kommentarer
Postat av: carolina

jag hade magte fram till vecka 11, sen bara poff försvann den, haha. men nu börjar den riktiga gravidmagen komma istället :D

2010-02-22 @ 20:03:18
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie/Lurven

hihi berättar plan, vad bra. =)



Just nu har vi berättat för dem flesta nära, men några som är kvar får veta efter torsdag då jag ska på vul. Så spännande längtar ihjäl mig hihi.

2010-02-22 @ 20:03:56
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0