"Baby i magen – men ingen gröt i hjärnan" + Baby nr två

"Kvinnor får inte ”gröt i hjärnan” under graviditeten."

En ny rapport slår fast att den påstådda dumheten snarare beror på sömnbrist.

– Ytterligare en myt om graviditeten är nu krossad, säger hjärnforskaren Martin Ingvar.

Läs hela artikeln här på aftonbladet.se

Underbart att höra att det äntligen kommit fram att man faktiskt inte blir dum av att bli gravid. Jag tycker själva påståendet är dumt! :)


Äntligen kom den andra lille knodden ut. En liten Charlie blev det :) Eler ja liten var väl inte rätt ord han var ganska stor. Över 4 kg och 52 lång. Det var en jobbig och utdragen process, 26 timmar och 3 timmar krystvärkar. Saw 5 var det ord som beskrev det bäst tyckte pappan, hmm.

Jag säger det att jag är så glad att jag inte har förlossningen i kikaren ännu. När det blir dags för mig så har nog deras minne bleknat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0