Vikt

Från detta

 

Til detta...

Till detta...



Är det inte helt fantastiskt hur kroppen kan töja sig på ett sånt sätt och sedan dra sig tillbaka? Jag är fascinerad...

Första bilden är från vecka 4 då när jag plussade. Andra bilden är i vecka 40 när det bara var några dagar kvar till att Oliver föddes. Tredje bilden är från igår när Oliver stod på trappan till 10 veckor.

Nu är det två kilo kvar tills vågen står på det som den gjorde innan. Naturligtvis har jag idag högre fettmassa och mindre muskelmassa än innan graviditeten men detta ska jag nog råda bot på tids nog :)

Jag har tänkt att börja träna efter helgerna. Tyvärr ryktas det om att jogging skall väntas med tills sex månader efter förlossningen. Det får bli crosstraining och styrka istället, kanske lite cykel. Längtar dock....


Kommentarer
Postat av: Helena

Visst är det coolt? Har 4 kg till startvikten pre Eskil men tar det med ro. Det är ju inte den enklaste månaden att hålla igen just nu hihi.. Ska också börja så smått igen efter nyår men löponingen får vänta till ett halvår efter. Då är det början av april o med den här vintern kanske snön ligger tills dess så då gör det inte så mkt :-)

kram

2010-12-08 @ 11:23:01
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Oj! Ja det kan man verkligen säga. Spec på dig som fått sån fin mage efter! =)

Själv har jag 10 kg kvar. =S autch... =)

kram

2010-12-18 @ 21:21:40
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0