På jobbesök

Hälsade på på jobbet idag eller rättare sagt fd jobbet tyvärr iom att vikariatet tog slut strax innan Oliver föddes. Jag bara önskar och hoppas att det ska finnas en tjänst ledig när jag ska börja arbeta igen. Det var så kul att se alla. Fick en massa grattiskramar och alla var nyfikna på hur han såg ut. Oliver skötte sig bra med tanke på alla främmande ansikten som tittade ner i vagnen. Han bjöd till och med på ett par leenden och charmade tanterna. Efter ett tag blev det lite kinkigt men det löstes med nappen in, sidoläge, filt över huvudet och lite tålamod.

Jag kunde dricka kaffe och höra det senaste skvallret och hur det går för organisationen. De har en jul after work den 15e som jag blev inbjuden till men vi får se om tiden räcker till. Kul att de tänker på en i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 19:39:06
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0