Julfest

Ikväll är det julpartaj!

Freddans jobb bjuder på julbord. Vi har varit där två år tidigare och det har varit kanon båda gångerna. Under julbordet är det underhållning och efter görs lokalen om till dansgolv och scen med live band.

Oliver ska passas av sin farmor. Det blir första gången som jag och Freddan får tid tillsammans utan Oliver. Det är också första gången som han skall passas. Min syster har tagit honom på promenad men detta blir lite längre. Det blir bara ett par timmar men man är ju lite undrande över hur det ska gå. Jag hoppas att han är för liten för att känna sig otrygg bara för att vi inte är där. Iom att det är på kvällen så hoppas jag att han bara äter och sover. Då hade jag mått bäst :)

 




Bästa barnvakten!




Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Ha ha vad roligt. =D Fast många gånger om han inte somnat ordentligt oh råkar spotta nappen för tidigt så börjar Isak gråta och då får man stoppa tillbaka nappen. =P



Ha ha din plutt älskar också tv:n. =P

2010-12-10 @ 13:20:38
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0