Hur är det möjligt...?

Hela veckan har jag varit trött. Trött mestadels för att Oliver har varit klängig och grining och Freddan inte varit hemma mer än ett par vakna timmar per dag.

Jag tänkta ha lite "egen tid" under helgen men det blev inte av på grund av det ena och det andra. Hur som haver så har Oliver sovit massor både på lördagen och på söndagen. Hela två och en halv timmas pass på dagen och sen mini vila på kvällen.

Hur är det möjligt? På vardagarna när jag är hemma så sover han max 50-60 min oftast 30-40 min, enstaka ggr längre ( självklart när jag är borta hos folk).

Freddan tar självklart åt sig äran. Antingen så är han så tråkig så han tråkar ut Oliver eller så lägger han sömnmedel i hans nappflaskor (NOT). Ja ja, jag får väl vara glad att Oliver får vila och att jag och Freddan får tid tillsammans. Det hade dock varit fantastiskt om Oliver kunde fortsätta att göra likadant när Freddan jobbar.

PS Ingen vinterkräksjuka här inte :)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-mamma till Isak

Har du haft egen tid innan? Jag hade min första idag! =) Helt galet vilken känsla. Helt underbart. Men glad när jag såg min plutt igen. =)

Kram!

2010-12-19 @ 17:57:42
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0