En sovande unge...?

Eller var detta en engångs företeelse?

Igår fick Oliver mat (bröstmjölk) vid 20,00. Han var trött men piggnade till efter mat och pyjamas. Då det inte var så långt kvar till nattamålet som han brukar få vid 22,30-23,00 så tänkte vi att han kunde vara vaken tills dess men icke, han slocknade i Freddans famn.

21,40 lade vi honom och trodde att han skulle vakna till nattamålet men oj va förvånad jag blev när bebisväckarklockan hämta mig ur drömmen vid 02,15!

Allt var som vanligt, han fick ca 200 ml ersättning men somnade inte. Jag lade honom vaken i vaggan vid 03,00 och sen vaknade jag än mer förvånad än tidigare av att han väckte mig vid 07,50!!!!

Vad har hänt?

Åh va jag hoppas att detta kan fortsätta.

Idag ska vi hälsa på på gamla jobbet. Spännande :) Det är ju snart tre månader sedan jag var där sist. -13 grader i GBG nu på förmiddagen. Det gäller att klä sig och Oliver varmt nu när vi ska ut.


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Gravid med nr2!



Gött med en sovande bebis! :D

2010-12-01 @ 11:47:37
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0