En onödig dag...?

Har inte gjort något idag...nästan.

Hade en gnällig bebis ända fram till tre då vi gick ut för att möte upp pulkåkaren William. En tvätt hann jag sätta på mellan bajsböjor, bad och spytorkande.

När Freddan kom hem lagade jag mat. Nu är klockan snart läggdags om man ska orka med ett par uppstuds under natten och en dag imorgon som förhoppningsvis blir lite mer innehållsrik än denna.

Dagen i bilder...



Oliver med nya badcape'n



Pulka- och vagnåkning i snön



Oliver med pappas tröja (minus en socka)

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Ja det förstår jag:) Jag e här inne o läser än:D Störtkön bild, den sista!:)

2010-12-28 @ 22:55:24
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0