Nätter

Jag har ju fortfarande inte börjat vakna på nätterna pga av jag behöver springa på toa men däremot är det annat som stör. Igår natt vaknar jag av början till kramp i båda vaderna. Den i högra vaden lyckas jag avstyra men på vänstern gick den inte att hejda. KRAMP!!! Åh va ont det gör. Resten av dagen så hänger den där känslan kvar. Muskeln är liksom helt slut.

Igår kväll hade jag ganska mild halsbränna. Jag åt en syndig kebabrulle med vitlökssås vilket inte gjorde det hela bättre men det gick att leva med. I natt vaknar jag av en sur uppstötning som nästintill kan liknas vid en liten spya. Jag slänger mig ur sängen (så fort det går med bullen) och rusar in på toa. Spottar och fräser och inser att nu är det dags för Gaviscon.

Fy sjutton va äckligt!!!!

Jag somnade om relativt lätt och resten av natten var lugn. Pheeeeeeewwwwwwwww!

50 nätter kvar till BF....


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Uschamig...:(

2010-08-14 @ 21:56:34
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0