Lördagsmorgon

En typisk vy för en lördagsmorgon i vår lilla familj.



Bullen och jag sitter framför datorn och uppdaterar blogg och läser vad andra skrivit i sina. I bakgrunden rullar nyhetsmorgon och kaffet finns i koppen.

Sambon ligger alltid och drar sig. Bara för att jag vaknar tidigt så är det inte riktigt rätt att väcka honom vid 7 eller 8. Speciellt inte om man drack för många snapsar kvällen innan. Ha ha ha!

Oj va avlägset det känns att vara bakfull. Det blir väl en sniff på ett glas senare och vips så är man dyngrak och en mega baksmälla väntar.

Idag ska vi ut i skogen....

Åker iväg till Freddans pappa som bor avlägset i en stuga. Ska bara njuta av det omliggande lugnet och inte göra nånting :) Tänker inte sminka mig och obligatorisk klädsel är myskläder!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh vad det ser skönt ut, benen upp och bara slappa. Tyvärr har vi bara stationär nu men samtidigt gör det att man inte surfar dygnet runt! =)



2010-08-21 @ 20:11:50
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Åh på tal om dricka. Vi fick en flaska rödvin idag och jag är så så sugen! Åh ett glas rött ska jag fira med sen när bebis väl är ute! Helt sjukt, har inte druckit sen den 17 januari i år. =O

2010-08-21 @ 20:14:10
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0