Hos bm

Allt var helt ok hos BM idag. Allt var som det skulle och hon sa att bebisen har kraftiga och fina hjärtljud. Den är vänd nedåt med huvudet men fortfrande ruckbar. Jag har känt mig slö det senaste och ville kolla mitt järnvärde. Återigen helt ok trots att jag inte äter något järntillskott utan lever helt på mina egna förråd. Jag sa det att det är väl på grund av att graviditeten är så pass framskriden och fick medhåll av BM.

Blodtryck: 111/66
Vikt: 71,6 kg (300 gram ökning sedan v 32)
Mage: 32
Bebis: 130
Glucos 4,0
Järn (Hb) 129

Träffade en tjej från Föräldragruppen på bussen hem. Bla bla bla, det var inte en tyst minut. Det är så roligt att en person man kanske annars inte hade haft något gemensamt med helt plötsligt märker att samtalet bara flyter och vips så är man hemma.

Här är något uppiggande för kvällen...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hjärtslagen har legat så här:

148

145

130

148

140

=)

Oj vad bra järnvärde du har! Hade jag första besöket men sen har det gått ner. Fast har ju fortfarande bra. =) Ja det skiljer sig inte så mycket annars ser jag. =)

2010-08-19 @ 21:12:33
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Ann-Sofie

Jag kommer faktiskt inte ihåg. =( Kommer inte ihåg vilken som skulle ha lägre i så fall och tvärt om. =(

2010-08-19 @ 21:19:22
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: anouk - NeverEndingPreggo

Tycker också det e häftigt. PLötsligt kommerman "överens" med folk man aldrig skulle pratat med annars. haha

2010-08-19 @ 22:38:30
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Visst är det roligt hur man helt plötsligt har så mkt gemensamt med helt främmande som befinner sig i samma situation som en själv :) I vanliga fall är det kanske inte så intressant att läsa andras blodvärden mm men nu är det det!

2010-08-20 @ 11:36:12
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0