Gödning

Tycker inte jag gör något annat än att ladda upp magbilder nu för tiden. I början tog det en evighet för varje vecka att börja på nytt.

Det blev många kommentarer på jobbet idag. Det är många som har kommit tillbaka efter semestern. Första gången egentligen (tror jag) som folk har påpekat att jag är stor och frågor som -är det inte tidigare än oktober kommit i min riktning?

Jag har känt av både humör och ork det sista. Jag tror det ena påverkar det andra i en negativ spiral. Tyvärr så blir det väl mer av den varan desto närmare vi kommer BF. På jobbet får man rent av anstränga sig för att behålla en något sådär käck attityd som liknar ens vanliga beteende. De flesta förstår ändå och ger medlidsamma blickar. Oh pitty me, ha ha ha. Egentligen så är det inte så illa om man ser till hur många som lider genom sina gravidteter på grund av det ena eller det andra. Om jag så skulle bli sängliggande från och med idag så har jag fortfarande haft 7 1/2 månad utan större problem.

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch ja, jag fasar för att gå tillbaka till jobb på fredag - när jag var i tup v20 fick jag kommentarer om hur STOOOOOR jag var - vad kommer dom inte säga nu då, 10 veckor senare =/ Så jäkla trött på alla kommentarer, att folk inte begriper bättre!

2010-08-17 @ 10:16:06
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0