Böla :)

Kollade på "Livet på BB" på kanal 5 igår . Oj vilka känslor det framkallar. Jag blir inte skrämd av att titta snarare tvärtom, ännu mer förväntansfull (förutom av Epiduralen kanske, gillar inte sprutor). Det är så fint när barnen kommer till världen.

Men oj vilken underlig känsla...

Man tittar på bebisar som kommer till världen samtidigt som man klappar på sin egen som rullar runt i magen.

Det är så häftigt att detta är nåt som sker dygnet runt över hela världen och har gjort så i alla tider. Alla våra mammor har gått igenom det och oftast fler än en gång. 

Trots det vanliga i det så är det så otroligt speciellt.

Kommentarer
Postat av: Helena

jag VET! Satt också o bölade igår när jag tittade på det :-)

2010-08-05 @ 13:38:34
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie

skit osså!! jag missa det helt. =( vad ledsen jag bleb, men såg att dem har repris på Lördag så det ska jag f*n inte missa. =) Jag gillar verkligen att se det och sitta och böla hahaha. =)

Kram!

2010-08-05 @ 14:44:16
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/
Postat av: Lena (Mormor)

Då skall Ni veta att EFTER man fött barn, blir det ännu värre med känsligheten!!

Då bölar man verkligen ordentligt varje gång man ser en födsel på TV...

Jag känner t.o.m. ett litet sting av sorg över att aldrig få uppleva det igen...

Men jag är lycklig över de tre jag fött fram. Det finns ju dom som inte kan alls...

Kram från en blivande Mormor

2010-08-05 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0