Bilutbrott

Aaaaaaah, ja är så förbannat HE%&¤*ETES, J=&*LA trött på vår bil.

 

I lördags valde den att helt plötsligt inte vara med längre… Allvarligt, bara så där.

 

Lördag löste sig, pappa hämtade till Liseberg. Söndagen kom, fortfarande DÖD bil. Mammas sambo hämtade, dopet löste sig. Sen fick vi låna bil av mamma, TACK!

 

På måndagen fick bilen ett nytt batteri och vips så verkade det som om allt var ur världen och den var go och glá som vanligt. Men icke sa nicke, igår när sambon skulle hem från jobbet startade den efter många om och men.

 

Nu på morgonen så var det sjukt seg startat och vid varje stop så dog den. Vi håll tummarna och bad en tyst bön att det inte skulle vara för många rödljus på vägen in mot stan. Den höll hela vägen men jag har lust att SKROTA skiten!!! AAAAAhhhh, en 05:a som ska vara såååå bra, Skitbil.


Kommentarer
Postat av: Helena

irriterande. bilar bara SKA funka!

2010-08-20 @ 09:45:50
URL: http://tausert.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie

Jasså, men kan du inte fråga barnmorskan? Annars kan jag fråga min nästa gång? =) Jag vet ju redan och kan ju fråga henne vad skrocken säger eller vad man ska kalla det. .-)

2010-08-20 @ 15:16:24
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0