Taco Pasta

Grymme recept som jag kom på på den sedvanliga hungersresan hem från jobbet. (Tänker ALLTID på mat)

Eller man kanske inte kan kalla det recept riktigt, I alla fall ett hopkok av ingredienser.

*Koka pasta, fullkorn
*Stek lök & köttfärs, lägg i tacokrydda
*Häll Pasta och köttfärs i en bunke (alt stekpannan eller kastrullen)
*Blanda i paprika & chilli créme fraiche

Iom att ovanstående blir lite starkt kan man lätta upp det med lite Heinz chillisås som är väldigt mild samt en skvätt mjölk som ger extra krämighet.

KLART!!!

Eller ja för Freddan ja iom att han inte äter grönsaker. Jag blandade mitt med lite blandad sallad.

Yummie yummie, hyfsat hälsosamt och otroligt lättlagat max 15 min.




Kommentarer
Postat av: Lina

Mmmm, låter jättegott. Det ska jag prova ikväll!

2010-07-08 @ 10:43:33
URL: http://crazyfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0