Mammabyxor

Laredoute har inte så mycket kläder för gravida men det som de har är av intresse. De har många byxor med något så finurligt som låg midja. Om det är något som kommer passa mig det har jag ingen aning om men det såg ganska bra ut. Kan tänka mig att man kan använda de även efter att man fött. Jag ser en varm sommar framför mig där ett högt midjeband, som vanliga mammabyxor har, kommer att bli väldigt varmt. Kompisen har liknande och hon sa att de kan göra lite ont. Det är därmed mer bekvämt med ett "högt resår". De flesta byxor kostar också runt 299 kr, vilket är helt överkomligt.

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Dem var ju snygga!! Jag har bara sånna man drar upp. Men hur är det med storlekarna på laredute?? =)

Ska lätt kolla. Själv kolla jag elles och dem hade ju inget skoj. Sen kolla jag h&m fanns ju lite skoj. Men ska lätt in och kolla där! =)

2010-04-15 @ 14:00:48
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0