Första rörelserna...

...har inte visat sig ännu. Här är det stiltje.

Magen står still, jag ser bara fet ut. Det känns som om det aldrig kommer en liten kula. De små rörelser jag känner är troligtvis gaser. :(

Nä nu hade det varit kul att känna och se lite gravid ut. Det är ju trots allt 5e månaden....

Jag har lånat lite kläder av vännerna inför resan men än har jag inte inhandlat något mamma klädesplagg. Inte ens till den lilla/e. Kompisarna frågar, men nej. Det kommer troligen när magen börjar visa sig och jag känner mig lite mer gravid än lönnfet med gasig mage.


Kommentarer
Postat av: anouk - GRavid

Åh sådär känd jag också. läänge:( MEn det kommer snart :D



Jo, jag har kollat in laedoute. Helt ok prser som sagt men eså trist med bara "basplagg"... Tyckte nelly hade lite mer variation iaf. Men sen får man väl vara påhittig med assecoarer och sånt ist:D

2010-04-15 @ 13:57:47
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0