Bygga bo

Vi ska iväg och kolla på en bostadsrätt idag. Ingen märkvärdigt och standarden är lite skev. Det är mer för att komma in i "tittsvängen" igen. Vi var och kollade på en massa hus/lgh innan jag blev arbetslös men så blev det som det blev och nu är vi där vi är.

Lägenheten som vi har idag kommer att fungera helt ok trots tillökning. Det är bara lite omständigt att ta sig upp för alla trappor, då vi bor högst upp och det inte finns någon hiss.

Platsmässigt så kommer det att funka ett bra tag framöver men någon gång så ska vi ju flytta och kan man få fixat det innan den lill* kommer så är det ju skönt.


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Ja jag tror du har helt rätt. Men jag litear också påa tt jag kommer frå bra stöd från personal både på mvc, hos psykologen och på förlossningen när det är dags. Det ska nog gå bra...



2010-04-28 @ 09:57:00
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinn ett presentkort från Make Up Store värde 500 kr på min blogg! www.cevi.blogg.se

2010-04-28 @ 14:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0