Busy busy busy

Oj vad dagen har gått fort. Kom till jobbet vid 7.30 och lämnade 19.00 låååång arbetsdag. Nu är det fullt ös de närmsta dagarna. På måndag smäller det, då är det dags för det evenemang som vi jobbat med i 5 månader. Ssta minuten förberedelserna är många. Imorgon var det tänkt att ta halvdag iom att det är 1a maj på lördag men det händer nog inte. Får se om det blir nåt valborgsfirande överhuvudtaget. På lördag är det dags för dop. Sambon och jag ska bli faddrar :). På söndag ska vi in och jobba. Dags för all teknik och dekor att fixas.

Och just det.....


Imorgon är det ULTRALJUD!!!!

Jag har haft så otroligt mkt att göra så att jag nästan inte hunnit tänka på det. Är inte en gnutta nervös. Ska man vara det? Nä nervös var jag så det räckte och blev över sist. Magen växer ju som den ska och titt som tätt rör det sig i grytan :)

Nu ska jag försöka varva ner med lite te och en dröm.


Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad spännande! Jag fick se min lille plutt igår på nuppet, det är en helt fantastisk känsla ju! Ska ni ta reda på vad det är för nåt?? Ha en bra Valborg!

2010-04-30 @ 09:54:08
URL: http://mariasbebisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0