April april

Någon som råkat ut för ett aprilskämt ännu? Det gäller att vara på sin vakt. Jag har funderat lite på vem man skulle kunna lura och hur. Jag kommer tyvärr bara på elaka saker. Jag tycker själv att det ska vara ett roligt skämt och inte sånt som kan få tråkiga konsekvenser.

Min mormor hon var väldigt rolig. Varje 1 april fick hon i väg morfar på både det ena och de andra. Inte ont anande gjorde han precis som hon bad honom om och gick rakt in i skämtet. Ha ha ha.

Idag är det halvdag iom skärtorsdagen, härligt härligt.
Jag ska ut på stan och inhandla lite påskgrejer. Har ett par finurliga planer på lager inför helgen gällande påskägg





Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Härligt. =) Själv slutar jag om 20 min! =D underbart, sen blir det lunch ute i solen. :-)

2010-04-01 @ 12:09:31
URL: http://futurum-nobis-est.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0